Конфігуратор
Замовити зворотній дзвінок:
093 519 15 15
Питання та відповіді

Замовлення


Я можу подивитись і купити товари в фізичному магазині?

Так, ви можете подивитись і купити товари в наших фізичних магазинах. Ми маємо кілька шоурумів і точок видачі, розташованих у різних містах:

  • - Київ, Лук'янівський провулок, 11, салон "Elekomp Project".
  • - Дрогобич, вул. Грушевського, 58, ТЦ "ШАХ", салон "Арт Світло".
  • - Львів, вул. Княгині Ольги, 95, ТЦ "MARK", салон "Арт Світло".

У наших шоурумах ви зможете ознайомитись з асортиментом товарів та придбати їх за потреби. Наші фахівці допоможуть вам обрати бажаний світильник або дадуть відповіді на будь-які ваші питання.


Чи можу я розраховувати на те, що товари будуть в наявності?

Наявність товарів залежить від окремих виробників, тому є орієнтовною. На сайті кожен товар має свою інформацію про наявність або можливість замовлення в зазначені дати. Проте, якщо виявиться, що товару немає на складі або виникли проблеми з доставленням, ми негайно повідомимо вас про це.


Як можна оформити замовлення?

Є кілька способів оформлення замовлення:

  1. Онлайн на сайті: Натисніть кнопку "Придбати" біля товару, який вас цікавить, потім перейдіть до кошика і заповніть форму з необхідною інформацією. Після цього натисніть кнопку "Оформити".
  2. Швидке замовлення: Введіть свій номер телефону під ціною товару, який вас цікавить, натисніть кнопку "Купити в 1 клік". Наш менеджер зателефонує вам, щоб уточнити деталі.
  3. Зв'язок з нами через телефон: Ви можете зателефонувати нам, і наші співробітники допоможуть вам підібрати товар, оформити замовлення. Ось наші номери телефонів: +380 93 519 15 15, +380 99 519 15 15, +380 98 519 15 15.

Графік роботи: понеділок-неділя, з 10:00 до 20:00.

Виберіть зручний для вас спосіб оформлення замовлення і наша команда з радістю вам допоможе.


Чи є можливість додавати інші товари до замовлення, яке я вже відправив на обробку?

Після підтвердження вашого замовлення, якщо воно ще не було відправлене, ви можете зв'язатися з нами за допомогою телефону або електронної пошти. Ви можете повідомити нас про додаткові товари, які ви бажаєте додати до свого замовлення. Наша команда з радістю допоможе вам і забезпечить включення додаткових товарів до вашого замовлення.


Як можна знайти світильник з конкретними параметрами?

На нашому сайті весь товар розбитий на категорії та підкатегорії для вашої зручності. Це допоможе вам швидко знайти потрібні світильники з основними характеристиками та властивостями. Просто натисніть на відповідну піктограму в основному меню і ви потрапите в обраний вами розділ, де будуть представлені всі доступні світильники в цій категорії.

Використовуючи фільтри, які розташовані зліва на екрані, ви зможете відфільтрувати світильники за різними параметрами та знайти саме те, що вам потрібно.

Якщо з якихось причин ви не знайшли потрібний вам товар або потребуєте додаткової допомоги, ви можете зв'язатися з менеджером інтернет-магазину протягом робочого часу або надіслати нам запит на електронну пошту в будь-який час. Наші менеджери якнайшвидше зв'яжуться з вами для надання допомоги.


Чи входять лампочки до комплекту світильника?

Ні. Виробники лампочками не комплектують, окремо підбираються в залежності від потреб (потужність, колір світла, кут розсіювання).


У вас можна замовити заміну для розбитого скла у світильнику або інші частини?

Здебільшого виробники надають можливість придбати запасне скло для світильників. Щоб отримати докладнішу інформацію про наявність заміни скла або запасних частин та ціни на них, будь ласка, зв'яжіться з нами телефоном або електронною поштою. Наші співробітники з радістю вам допоможуть.


Чи є можливість відмовитися від замовлення?

Ви маєте право скасувати своє замовлення на будь-якому етапі його обробки. Щоб зробити це, достатньо зателефонувати нам і повідомити про ваше рішення. Наші співробітники допоможуть вам з цим питанням.


Оплата та доставлення


Які є варіанти оплати мого замовлення?

Наразі у нас є кілька доступних способів оплати:

  • - Готівковий розрахунок під час вивезення з нашого шоурума.
  • - Оплата через LiqPay під час оформлення замовлення.
  • - Післяплатою під час отримання замовлення поштовою службою.
  • - Оплата на ФОП для гуртових замовлень.
  • - Безготівковий розрахунок для гуртових замовлень та інших умов за запитом.

Ви можете обрати найзручніший для вас спосіб оплати з цих варіантів.


Чи можна здійснити оплату готівкою?

Так, можна зробити оплату готівкою. Ви можете сплатити готівкою під час вивезення товару з нашого шоурума або під час отримання товару післяплатою на відділенні Нової Пошти.


Як можна здійснити безготівковий розрахунок для оплати замовлення? Чи ви є платником податку на додану вартість (ПДВ)?

Ви можете здійснити оплату вашого замовлення банківським переказом або в будь-якому відділенні банку. Для отримання рахунку-фактури зверніться до нас шляхом написання електронного листа або зателефонуйте до нас. Ми надішлемо вам рахунок-фактуру по факсу або електронній пошті. Варто зазначити, що ми є платниками ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.


Як відбувається доставлення замовлень?

Ми доставляємо товари по Україні за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта". Ви можете обрати доставлення до найближчого відділення "Нової Пошти" або скористатися кур'єрським доставленням за вказаною адресою. Якщо ви знаходитесь у Києві, Львові або Дрогобичі, ви можете самостійно забрати ваше замовлення.


Коли я отримаю своє замовлення?

Зазвичай після передачі товару в кур'єрську службу, доставлення займає не більше двох-трьох робочих днів. Проте, термін доставлення для "товарів під замовлення" може відрізнятися, тому краще уточнювати його у наших менеджерів.


Чи є можливість самовивозу замовлення?

Так, це можливо. Будь ласка, перед тим як відвідати наш пункт самовивозу, зв'яжіться з нами, щоб ми перемістили ваше замовлення туди.


Чи світильник достатньо захищений для доставлення поштою або приватним перевізником?

Наші світильники якісно запаковані, з використанням різних наповнювачів та картонних коробок, щоб забезпечити максимальний захист від пошкоджень під час транспортування.


Гарантії та повернення


Чи можливо відправити мені друкований каталог і прайс-лист вашої продукції?

Каталоги відправляємо по запиту, якщо вони є в нас на складі по наявності. Прайс-лист — на сайті вказано актуальні роздрібні ціни від виробників.


Які гарантії того, що після передплати ви доставите мені товар?

Після здійснення оплати ви отримаєте квитанцію, яка підтвердить ваш платіж.


Які гарантії надаються на світильники?

Гарантійний термін для кожного товару залежить від сервісної політики виробника і може становити від 12 місяців до 36 місяців. Точний термін гарантії для кожного товару зазначений у його технічних характеристиках і на відповідній сторінці в нашому магазині. Додаткову інформацію можна знайти на сторінці "Повернення та гарантія".


Чому деякі світильники позначені як "використані"?

У нашому магазині доступні товари, які можуть бути виставлені в шоурумі. Вони є повністю функціональними світильниками, але можуть мати незначні зовнішні дефекти. Деякі з цих товарів можуть доставити без оригінального паковання.


Чому цей світильник продається зі знижкою? Чи має він дефекти?

Усі світильники, які ми пропонуємо, є абсолютно новими, незалежно від того, чи продаються вони за регулярною ціною, чи діє на них спеціальна пропозиція. Ми регулярно організовуємо різноманітні короткострокові акції, в яких беруть участь найпопулярніші товари. Кількість акційних товарів обмежена, але якість завжди залишається на високому рівні.


Чи є можливість повернути або обміняти товар, якщо він мені не підходить?

Ми надаємо максимальний комфорт і зручність у співпраці з нашим магазином, навіть у випадках, коли придбаний товар за певних обставин не відповідає вашим потребам. Ви маєте можливість обміняти товар належної якості або повернути його, отримавши повернення коштів.

Якщо ви бажаєте повернути або обміняти придбану продукцію, у вас є 14 днів з моменту покупки, відповідно до "Закону про захист прав споживача". Звертаємо вашу увагу, що світильники, які були виконані під замовлення, не підлягають поверненню.

Для здійснення обміну або повернення товару необхідно мати товарний чек та сам товар. Місце проведення оцінки, обміну або повернення знаходиться за адресою: м. Київ, Лук'янівський провулок, 11. Щоб забезпечити максимальну зручність, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером та вирішити всі питання телефоном.


Які дії потрібно вжити, якщо світильник був доставлений з пошкодженнями?

Якщо ви отримали світильник з пошкодженнями, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми здійснимо заміну пошкоджених деталей або повну заміну світильника.


Які документи чи матеріали мені потрібно додати до відправлення товару, якщо я повертаю його вам?

Для повернення світильника необхідно надіслати копію чека разом із супровідним листом, в якому ви вказуєте причину повернення світильника. Місце проведення оцінки, обміну або повернення знаходиться за адресою: м. Київ, Лук'янівський провулок, 11. Щоб забезпечити максимальну зручність, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером та вирішити всі питання телефоном.


Який час потрібен для обробки повернення товару?

Наша команда докладає всіх зусиль, щоб вирішувати скарги наших клієнтів найшвидшим способом. Згідно з законодавством, процедура розгляду скарги передбачає термін до 30 днів.

Якщо Ви повертаєте товар через наш пункт видачі, повернення грошей здійснюється негайно. Якщо ж Ви повертаєте товар через відділення Нової пошти, повернення коштів зазвичай займає не більше 7 календарних днів, як вимагає законодавство, але ми зазвичай здійснюємо повернення протягом 2-3 днів.


Як я можу подати скаргу і де можу знайти статус своєї скарги?

Для швидкого врегулювання вашого питання рекомендуємо зв'язатися з нами зручним для вас способом:

  1. Заповнивши форму зворотного зв'язку на сторінці Контактів нашого вебсайту.
  2. Відправивши нам електронного листа на адресу elekomp.store@gmail.com.
  3. Зателефонувавши нам за номерами:

+380 93 519 15 15

+380 99 519 15 15

+380 98 519 15 15

Ми готові надати вам необхідну допомогу та вирішити ваше питання швидко та ефективно.


Технічні питання


Що означає термін "IP"?

Термін "IP" належить до Класу захисту IP (International Protection Rating) і визначає опір устаткування впливу вологи та твердих частинок, зокрема захист від пилу і вологи. Клас IP включає різні рівні захисту, які позначаються цифровим кодом. Кожен клас IP має свої характеристики та застосування, що визначаються його рівнем захисту від вологи та пилу.

Ось короткий опис кожного класу IP захисту світильників:

  1. IP20: Внутрішнє освітлення в нормальних, чистих умовах.
  2. IP21/IP22: Приміщення без опалення або під навісами, захищені від крапель і конденсації вологи.
  3. IP23: Неопалювані промислові приміщення або зовнішнє освітлення.
  4. IP43/IP44: Вуличне освітлення або вологостійке освітлення, таке як у ванній кімнаті.
  5. IP50: Запилені середовища, захищені від швидкого забруднення. Не підходять для вологостійких приміщень.
  6. IP54: Водозахищені, можна мити, підходять для умов з високим рівнем пилу та вологості.
  7. IP60: Повністю захищені від пилу, застосовуються у дуже запиленому середовищі та в харчовій промисловості.
  8. IP65/IP66: Захищені від прямих струменів води, використовуються у вологостійких умовах та в запиленому середовищі.
  9. IP67/IP68: Занурення в воду, застосовуються для підводного освітлення басейнів і фонтанів.

Кожен клас IP має свої специфікації, але ці три класи є найбільш поширеними та використовуються для різних типів освітлення залежно від потреб і умов застосування.


Що розуміється під терміном "температура кольору"?

Термін "температура кольору" належить до вимірювання колірної характеристики світла. Він виражається у Кельвінах (К). Кожен колір має свою власну температуру, і ця величина визначається на основі спектрального складу світла. Наприклад, низькі значення температури кольору вказують на тепле, жовтувате світло, тоді як високі значення вказують на холодне, синювате світло. Комбінування джерел освітлення з різною температурою дає змогу змінювати колірне сприйняття предметів у приміщенні.


Яка інтенсивність світіння енергоощадних ламп порівняно з класичними лампами?

Енергоощадні лампи мають вищу інтенсивність світіння порівняно з класичними лампами. Зазвичай, інтенсивність світла енергоощадні лампи може бути до п'яти разів більшою, ніж у класичної лампи. Наприклад, енергоощадна лампа потужністю 10 Вт може мати таку саму інтенсивність світіння, як класична лампа потужністю 50 Вт.

Товар успішно доданий до кошика
+

Якщо ви знайшли помилку або неточність, будь ласка, повідомте нам про це.

Дякуємо! Ми отримали Ваше повідомлення і виправимо помилку незабаром.

Файл не обрано